Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Ondanks de maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in onze hotels. Iedere gast blijft welkom bij ons. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Het dragen van een mondkapje is in alle algemene ruimtes en hotelgangen verplicht. Wij behouden ons het recht om bij de ingang van het hotel om uw QR code te vragen.

Wij vragen u de basisregels te respecteren om op een veilig en ontspannen manier te genieten in ons hotel.

ALGEMENE MAATREGELEN

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Indien u bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor het diner of de lunch te reserveren.

Wij verzoeken u tijdens uw verblijf 1,5 meter afstand te houden van de overige gasten en ons personeel. Ook is het dragen van een mondkapje in het gehele hotel verplicht.

Eten & drinken

Ontbijt
Wegens de huidige maatregelen hebben wij in ieder geval t/m 25 januari geen ontbijtbuffet. Als alternatief bieden wij een "pick up" ontbijt. In het restaurant is een buffet opgesteld waar u een ontbijt kunt samenstellen welke u dan mee neemt naar de kamer.
Doordeweeks (van maandag t/m vrijdag) is ons ontbijtbuffet is geopend vanaf 06:30 tot 10:30 uur. In het weekend (zaterdag en zondag) is ons ontbijtbuffet geopend vanaf 6:30 tot 11:00 uur.
Wij werken op basis van reservering. U kunt voorafgaand een reservering maken voor het ontbijt, dit gaat via de receptie. U geeft dan enkel uw gewenste aankomsttijd door, een eindtijd is niet nodig.

Lunchbuffet
Helaas hebben wij n.a.v. de maatregelen geen lunchbuffet op dit moment.

Diner en lunch
Helaas is n.a.v. de maatregelen ons restaurant gesloten. Als alternatief voor ons restaurant bieden wij de mogelijkheid tot roomservice. Via de QR code op uw kamer kunt u een bestelling plaatsen, de kosten voor de roomservice bedragen €10,- en worden automatisch aan uw bestelling toegevoegd. Wij bezorgen uw bestelling tot aan uw kamerdeur met inachtneming van de RIVM richtlijnen.
Via de volgende link kunt u onze menukaart kijken: https://www.hotelakersloot.nl/restaurant/menukaart/.
Indien u een arrangement geboekt heeft zult u een keuze kunnen maken van het arrangementenmenu dat u ontvangt tijdens het inchecken. Het bestellen van uw diner gaat in dit geval niet via de QR code op uw kamer, bij het inchecken kunt u vragen naar meer informatie hierover.

Roomservice
Roomservice is weer mogelijk tegen een betaling van €10,- per bestelling.

Brunch & Live Cooking
Tot nader order organiseren wij geen live Cooking buffet op zaterdagavond en brunchbuffet op zondag.

Bar
Helaas is n.a.v. de maatregelen onze hotelbar gesloten.

Zwembad & Wellness

Naar aanleiding van de persconferentie van 14 januari is ons zwembad en de wellness gesloten tot 25 januari.

Onze fitness is wel weer geopend van 07:00 tot 23:00 uur.

Fitness

De fitness is geopend van 07:00 tot 23:00 uur.

Veelgestelde vragen

Kunnen hotelgasten eten in het restaurant?
Helaas is n.a.v. de maatregelen ons restaurant gesloten, via de QR code op de kamer kunt u een bestelling plaatsen, de kosten voor de roomservice bedragen €10,- en worden automatisch aan uw bestelling toegevoegd. Wij bezorgen uw bestelling tot aan uw kamerdeur met inachtneming van de RIVM richtlijnen. Roomservice diner kunt u uiterlijk tot 22:00 uur bestellen, tot 23:30 uur kunt u nog drankjes bestellen.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Wat is jullie mondkapjes beleid?
Het dragen van een mondkapje is in alle algemene ruimtes en hotelgangen verplicht. Wij behouden ons het recht om bij de ingang van het hotel om uw QR code te vragen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Helaas is n.a.v. de maatregelen onze zondagsbrunch momenteel niet mogelijk.

Is de Live Cooking open?
Helaas is het Live Cooking buffet momenteel tot nadere berichtgeving gesloten.

Is het zwembad open?
Helaas is n.a.v. de maatregelen ons zwembad gesloten. Onze fitness is wel weer geopend van 07:00 tot 23:00 uur.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Helaas zijn n.a.v. de maatregelen ons zwembad, Wellness, restaurant en hotelbar gesloten. Onze fitness is wel weer geopend van 07:00 tot 23:00 uur.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, u kunt deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket voor onderweg. Hotel Akersloot heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers