Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we onze gasten mogen verwelkomen! Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

Per 26/6/2021 gelden als beperkende maatregelen alleen nog de basis coronaregels. Ook is het dragen van een mondkapje NIET MEER VERPLICHT en zullen wij hier niet meer op handhaven. Uiteraard bent u vrij om een mondkapje te dragen als u dat prettig vindt. Wij vragen u de basisregels te respecteren om op een veilig en ontspannen manier te genieten in ons hotel.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis. Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Indien u bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor het diner of de lunch te reserveren.

Eten & drinken

Ontbijt
Doordeweeks (van maandag t/m vrijdag) is ons ontbijtbuffet is geopend vanaf 06:30 tot 10:30 uur. In het weekend (zaterdag en zondag) is ons ontbijtbuffet geopend vanaf 6:30 tot 11:00 uur.
Wij werken op basis van reservering. U kunt voorafgaand een reservering maken voor het ontbijt, dit gaat via de receptie. U geeft dan enkel uw gewenste aankomsttijd door, een eindtijd is niet nodig. Ook is het eventueel mogelijk om uw ontbijt zelf samen te stellen bij het buffet en dit mee te nemen naar uw kamer.

  • Helaas kunnen gasten van buitenaf (zonder kamer) op dit moment nog niet ontbijten.

Lunchbuffet
Helaas hebben wij n.a.v. de maatregelen geen lunchbuffet op dit moment.

Diner en lunch
U kunt dineren en lunchen op ons terras of in het restaurant. U kunt er ook voor kiezen om te dineren in uw hotelkamer, via de QR code op de kamer kunt u een bestelling plaatsen, de kosten voor de roomservice bedragen €7,50 en worden automatisch aan uw bestelling toegevoegd. Wij bezorgen uw bestelling tot aan uw kamerdeur met inachtneming van de RIVM richtlijnen.
Via de volgende link kunt u onze menukaart kijken: https://www.hotelakersloot.nl/restaurant/menukaart/.
Indien u een arrangement geboekt heeft zult u een keuze kunnen maken van het arrangementenmenu dat u ontvangt tijdens het inchecken. Onze keuken is geopend tot 22:00 uur. Wij hebben een lunchkaart vanaf 11:00 tot 16:30 uur en vanaf 16:30 uur gaat de dinerkaart in. Reserveren is verplicht, wij hanteren een maximum van 4 personen per tafel (met uitzondering van huishoudens en kinderen tot 13 jaar). Voor het terras kunt u niet reserveren (enkel hotelgasten kunnen reserveren).

Roomservice
Roomservice is weer mogelijk tegen een betaling van €7,50 per bestelling.

Brunch & Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Zowel onze hotelbar als ons terras zijn geopend. Helaas maken wij enkel een reservering bij aankomst en is reserveren op voorhand niet mogelijk (enkel voor hotelgasten). Wij zijn tot 00:00 uur geopend en serveren uiterlijk 23:45 uur onze laatste ronde drankjes. Bij aankomst verzoeken wij u uw gegevens achter te laten en het beantwoorden van de triage vragen.

Zwembad & Wellness

Zowel ons zwembad als de Wellness zijn weer geopend. In het zwembad is een maximaal aantal van 30 personen toegestaan en wij werken hiervoor niet met tijdsloten of reserveringen. In de Wellness zijn maximaal 2 personen toegestaan.
Het houden van 1,5 meter is verplicht. Is het druk in het zwembad? Vermijd de drukte en bezoek onze faciliteiten op een later moment.


Fitness

Onze fitness is weer geopend. In de fitness zijn maximaal 5 personen toegestaan. Wij werken niet met tijdsloten of reserveringen.
Het houden van 1,5 meter is verplicht. Is het druk in de fitness? Vermijd de drukte en bezoek onze faciliteiten op een later moment.

Veelgestelde vragen

Kunnen hotelgasten eten in het restaurant?
Onze keuken is tot 22:00 uur geopend, daarna kunt u nog even blijven zitten om uw drankje op te drinken. U kunt er ook voor kiezen om te dineren in uw hotelkamer, via de QR code op de kamer kunt u een bestelling plaatsen, de kosten voor de roomservice bedragen €7,50 en worden automatisch aan uw bestelling toegevoegd. Wij bezorgen uw bestelling tot aan uw kamerdeur met inachtneming van de RIVM richtlijnen.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Wat is jullie mondkapjes beleid?
Per 26-6-2021 is het dragen van een mondkapje NIET MEER VERPLICHT en zullen wij hier niet meer op handhaven. Uiteraard bent u vrij om een mondkapje te dragen als u dat prettig vindt. Wij vragen u de basisregels te respecteren om op een veilig en ontspannen manier te genieten in ons hotel.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Helaas is onze brunch nog gesloten. Wel bieden wij u de mogelijkheid te komen lunchen op ons terras of binnen in ons restaurant.
Voor binnen is het noodzakelijk om te reserveren, voor het terras is dit helaas niet mogelijk.

Is de Live Cooking open?
Helaas organiseren wij voorlopig geen Brunch & Live Cooking.

Is het zwembad open?
Zowel ons zwembad als de Wellness zijn weer geopend.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Alle faciliteiten zijn weer geopend.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, u kunt deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Hotel Akersloot heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers