Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we hotelgasten mogen verwelkomen! Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis. Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Indien u bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor het diner of de lunch te reserveren.

Eten & drinken

Ontbijt
Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm in ons buffetrestaurant op de begane grond. Uiteraard wordt het zo ingericht dat iedereen hier veilig gebruik van kan maken. Zo is het verplicht om uw handen te desinfecteren voordat u het buffet betreedt, worden er extra maatregelen omtrent hygiëne genomen en is het mogelijk om handschoenen te krijgen indien gewenst. Het ontbijt is van 06:30 uur tot 10:30 uur. Het ontbijt is alleen toegankelijk voor gasten met een hotelovernachting en een reservering is hierdoor dus niet verplicht. Voor suites is het mogelijk om het ontbijt als roomservice op de kamer te laten serveren. Voor gasten zonder hotelovernachting is het ontbijt niet beschikbaar.

Lunchbuffet
Helaas hebben wij n.a.v. de maatregelen geen lunchbuffet op dit moment.

Diner en lunch
Hotelgasten wijzen wij een tafel toe in een van de restauratieve ruimtes (zoals bijvoorbeeld de bar/lobby/restaurant/zaal) voor de lunch of het diner (wel met reservering).Gasten zonder overnachting mogen op dit moment helaas niet lunchen of dineren.Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld. Zie de richtlijnen restaurant activiteiten hieronder.
Verder sluit onze keuken om 21.00 uur en is de laatste reservering mogelijk tot 20.00 uur. Onze hotelbar sluit ook om 21.00 uur.

Roomservice
Roomservice is op dit moment mogelijk voor alle kamers in verband met de maatregelen die gelden. Er wordt een extra toeslag gerekend voor roomservice.

Brunch & Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
De bar en het terras zijn geopend voor hotelgasten (niet voor gasten van buitenaf zonder kamer reservering). Uiteraard wel met beperkte beschikbaarheid en onder bepaalde voorwaarden, voor meer informatie verwijzen wij u naar onze receptie. Onze hotelbar sluit om 21.00 uur.

Zwembad

Ons zwembad en wellness zijn geopend. Informatie omtrent het zwembad ontvangt u tijdens het inchecken.

Fitness & Wellness

Onze fitness en wellness zijn geopend. Informatie omtrent deze faciliteiten ontvangt u tijdens het inchecken.

Veelgestelde vragen

Kunnen hotelgasten eten in het restaurant eten?
Ja! Voor hotelgasten bieden wij lunch en diner aan. De keuken is geopend tot 21:00 uur. Tevens bieden wij de mogelijkheid tot roomservice tegen een toeslag.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Wat is jullie mondkapjes beleid?
Op dit moment dragen onze medewerkers die in contact met gasten komen (zoals bediening, receptie) mondkapjes. Voor onze gasten is het geen verplichting in het hotel, het advies daarentegen van de overheid is om dit wel in openbare ruimtes te dragen, echter is dit aan onze hotelgasten zelf.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Helaas bieden wij voor gasten zonder overnachting geen mogelijkheden aan m.b.t.. eten en drinken.

Is de Live Cooking open?
Helaas organiseren wij voorlopig geen Brunch & Live Cooking.

Is het zwembad open?
Ja, wij hanteren een maximaal aantal personen. Het zwembad is enkel geopend voor hotelgasten, een reservering maken is niet mogelijk.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Al onze faciliteiten zijn weer geopend.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, u kunt deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Hotel Akersloot heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers