Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we hotelgasten mogen verwelkomen! Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

MONDKAPJESPLICHT
Per 1 december geldt de mondkapjesplicht. Zowel ons personeel als onze gasten zijn verplicht een mondkapje te dragen.
  • U draagt het mondkapje als u staat of loopt in Hotel Akersloot.
  • Als u op een vaste plek zit doet u het mondkapje af, u dient dan wel 1,5 meter afstand houden.
  • Als u naar het toilet gaat, zet u het mondkapje weer op.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis. Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Indien u bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor het diner of de lunch te reserveren.

Eten & drinken

Ontbijt
Voor onze hotelgasten bieden wij ons ontbijt aan in pakketvorm welke u kunt afhalen en samenstellen bij de ingang van het restaurant. U kunt kiezen voor een take away ontbijt voor buiten de deur (verpakt om mee te nemen) of een take away ontbijt op een plateau voor naar uw kamer. Dit ontbijt bestaat uit keuze uit diverse broodjes, zoete items, fruit, yoghurt, sapjes en koffie & thee.

Lunchbuffet
Helaas hebben wij n.a.v. de maatregelen geen lunchbuffet op dit moment.

Diner en lunch
Voor onze hotelgasten bieden wij een diner in take away vorm. U dient dit dan zelf op te halen bij het restaurant.
Hiervoor kunt u op onze menukaart kijken https://www.hotelakersloot.nl/restaurant/menukaart/. De gerechten kunt u bestellen middels de QR code op uw hotelkamer.
Indien u een arrangement geboekt heeft zult u een keuze kunnen maken van het arrangementenmenu dat u ontvangt tijdens het inchecken.

Roomservice
Roomservice is op dit moment helaas niet toegestaan.

Brunch & Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Zowel ons terras als onze hotelbar zijn vooralsnog gesloten t/m 9 februari 2021.

Zwembad

Ons zwembad is helaas gesloten t/m 9 februari 2021.

Fitness & Wellness

Zowel onze fitness als onze Wellness zijn t/m 9 februari 2021 gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen hotelgasten eten in het restaurant?
Voor hotelgasten bieden wij lunch en diner aan in take away vorm.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Wat is jullie mondkapjes beleid?
Per 1 december geldt de mondkapjesplicht. Zowel ons personeel als onze gasten zijn verplicht een mondkapje te dragen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Helaas bieden wij voor gasten zonder overnachting geen mogelijkheden aan m.b.t.. eten en drinken.

Is de Live Cooking open?
Helaas organiseren wij voorlopig geen Brunch & Live Cooking.

Is het zwembad open?
Zowel ons zwembad als de Wellness zijn t/m 9 februari 2021 gesloten.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Alle faciliteiten zijn t/m 9 februari 2021 gesloten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, u kunt deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Hotel Akersloot heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers